Frissan!

Ååh idag har jag suttis hos frissan i 3 timmar, vilken fröjd. Tycker att det är helt underbart att bara sitta ned medan någon grejar med håret, så himla skönt! Men dagen började med att jag höll på att missa det hela. Jag var helt säker på att min tid hos frissan var på torsdag, verkligen bombsäker. Turligt nog kikade jag lite spontant i min almanacka i förmiddags och såg till min stora förvåning att tiden var kl 14:30 idag! Det tar ca 1 timme allt som allt från mig till frisören så det var bara att sätta fart.

På tal om ingenting så överraskade pojkvännen mig med denna söta box på vår "1 år och 8 månaders-dag" i torsdags. Han var mäkta nöjd med sig själv och tyckte att han var en riktig romantiker:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0