God morgon?

Vad är en God morgon egentligen? I mitt liv så är väldigt få morgonar goda, jag menar jag är alltid supertrött och vill aldrig gå upp. Min morgon börjar eventuellt bli lite god sådär efter morgon kaffet, kanske...

Jag avundas sådana människor som vaknar utsövda, glatt går upp tidigt av sig själva och njuter av sin morgon. Så skulle jag också vilja vara. Även om det är en helgdag och jag ska sova ut så måste jag ändå ställa alarmet på 10am, annars vaknar jag upp vid klockan tre på eftermiddagen och undrar vad som händer.

Det värsta är att det nog dessvärre inte går att ändra på, jag har varit sådan här sedan 12 års ålder och mina mamma är precis likadan. Nej jag får nog jobba på själva tekniken istället, att gå upp när klockan ringer!

Nu vankas det gym, blir ett gäng benmuskler som får köra styrka idag. Är sugen på att spinna lite egentligen men jag har ju nyss varit förkyld så det är nog bäst att vänta lite!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0