Mysträning!

Hej!

Till gymmet kom jag, trots snö och slask. Väl där blev det dessvärre inte mycket tränat. Jag har varit förkyld i några dagar nu men imårse kände jag mig frisk och stark, och såklart sugen på att träna. Men det räckte med lite pulsande genom snön så var jag ganska trött. Detta resulterade i en kort uppvärmning och några ben-övningar sen var jag nöjd. Istället tog jag en sådan där lång, varm dusch som man inte har råd att ta hemma. Riktigt mysigt! Typiskt nog hade jag glömt hårborsten och utan den kan jag inte föna håret, då reder jag aldrig ut det trasslet igen. Så jag fick åka med blött hår hem i kylan, kallt!

Inne på Sainsburys fick jag i alla fall med mig potatis, färsk kycklingfilé och grädde så nu blir det currykyckling. Mums!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0