Snurrigt

Nästa måndag går flyget hem till Sverige för en veckas julfirande. Det ska bli jättehärligt att träffa alla och umgås. Självklart längtar jag massor, men...

Saken är den att vi ska vara hemma i 7 dagar och jag vet att det kommer att bli så himla hektiskt. Jag vill ha mycket tid med både min familj och mina vänner samt sambons familj och hans vänner. Allt ska ju bara bli roligt, men jag börjar redan stressa upp mig för hur lite sömn och tokig mat det kommer att bli. Och alltid är det någon som får "för lite" tid så att man får dåligt samvete. På ett sätt vill jag bara ha det gjort. Jag vet att detta är ett töntigt litet problem som egentligen inte existerar, men så är det i alla fall.

Hur som helst, det jag ska göra är att försöka få mycket sömn och vara utvilad innan vi åker så ska det nog lösa sig. Jag menar jag längtar ju massor efter alla där hemma:)

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0