(zzzn)osmart

Nu sitter jag här och kan inte sova, varför? Jo för att jag är en snoozomaniac! Jag kan lätt snooza i 2h, inga problem. Jag bara stänger av klockan hela tiden, ibland medvetet och ibland omedvetet. Det är en omöjlighet att gå upp när klockan ringer såvida jag inte lägger den på andra sidan sovrummet.

Det finns så många saker som är dåligt med att snooza, här är några:

1. Man blir så trött, hela dagen blir tröttsamt trött om man snoozar för länge.

2. Man går definitivt inte upp och gör det man ska vilket oftast resulterar i att man blir på dåligt humör.

3. Man riskerar att väcka sambos, grannar, föräldrar eller vilka som nu kan tänkas befinna sig i/nära ditt sovrum.

Att sluta snooza ska bli mitt December-löfte, det finns verkligen inget positivt med det!
Jag får försöka sova nu så att jag är pigg till en inte-snooza-morgon imorgon, godnatt :)

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0