2011?

Nu är det nytt år, vad hände? Eftersom vi låg hemma och var sjuka igår blev det ju inget nyårsfirande och har man inte firat nyår är det svårt att fatta att det är ett nytt år nu. Man har heller ingen skojig nyårsfest att prata om och inte heller är man bakis som hör nyårsdagen till. Konstigt alltså...

Men min dag har gått åt till att mysa med hundarna, som förövrigt inte är mina hundar utan de tillhör tjejen som äger huset där vi bor. Men väldigt snart efter det att vi flyttat in blev de blev mina små bebisar:)





Här är en bild på Alfie, den kloka av de två. De är otroligt bortskämda av oss alla som bor här, vi kelar, matar, kliar och leker hela tiden. De har en egen säng som de älskar att ligga i, helst under täcket. Ibland ser man bara en stor hög med täcke och kanske en tass som sticker ut någonstans. Ropar man då på dem så åker den där högen runt ett tag innan de hittar ut ur täcket, mina små godingar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0