Dag 01 - Presentera mig själv

Jag heter Sofia och fyller 23 år till sommaren. Jag kommer från en småstad Västragötaland där jag gick en dansinriktning på gymnasiet.

Träning och hälsa har varit en passion så länge jag kan minnas! Jag har bl.a spelat fotboll och innebandy, jobbat som danslärare och jobbat extra som profesionell dansare på kabaréer och liknande. Jag har också en period jobbat på gym samt utbildat mig inom området kost och anatomi. Annars har jag mest jobbat på kontor sedan jag gick ur skolan, har också hunnit med 30hp företagsekonomi på högskola. 

Jag är envis, glad och pratsam. Jag får ibland höra att jag kan ha ett lite hett temperament och jag älskar utmaningar. Jag är en extremt dålig förlorare. Detta gör att jag t.ex. inte kan spela kort, minigolf eller nått annat spel utan att bli mer eller mindre förbannad!

Just nu bor jag i London tillsammans med min hockey-pro boyfriend som jag varit tillsammans med i snart 2 år. Här har jag hittills varit "hockeyfru" vilket jag nu tröttnat på och söker lite smått ett jobb. Eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill med mitt liv kan jag inte hoppa på någon utbildning utan får försöka hitta en rolig väg att gå istället.

Det var lite kort och gott om mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0