Dag 02 - Min första kärlek

Min mamma har berättat att min första kärlek var min 7 år äldre kusin. När jag var ca 4 år var jag övertygad om att det var honom jag skulle gifta mig med (jag hade ju försökt länge med pappa men honom var ju mamma redan gift med). Vilket nederlag det blev när mamma sa att jag inte kunde gifta mig med honom (kusinen) heller! Men vem sjutton ska man då gifta sig med, tänkte jag.

När jag sedan blev lite äldre och började skolan så förstod jag ju att det fanns fler fiskar i sjön än just de jag var släkt med!



Kommentarer
ELIN

svar; visst ska man det, orkar inte bry mig vad jag stoppar i mig bara det är gott :P



haha awe så söt

2011-01-29 @ 14:46:49
URL: http://esks.blogg.se/
Mikaela Svarfvar

sv: aah visst gör det! aaw va gulligt. Min första kärlek var en katt! hehe

2011-01-29 @ 17:04:19
URL: http://mikaelasvarfvar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0