Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldra har faktiskt en ganska rolig historia:

Mamma och pappa träffades när min mamma bara var 16 år, när hon var 19 år blev det seriöst och de flyttade ihop (pappa är 4 år äldre och var då 23). När mamma var 22 kom det en Sofia-bebis till världen och 4 år senare kom min lillebror.

När jag var 11 år så skiljdes mina föräldrar och jag och brorsan bodde mestadels hos mamma och hos pappa varannan helg. En jobbig men lärorik tid.

5 år senare blir mina fina föräldrar kära på nytt! Idag bor de ihop och är nu lyckligt gifta sedan flera år tillbaka. När de gick tillbaka till varandra fick båda kompromissa men de kände att deras öde var att leva tillsammans.

Jag är så glad över att de är lyckliga tillsammans igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0