Dagens lista

Listan har jag snott från härliga Spiderchick.

Dagens humör: Strålande!

Dagens hälsocheck:
Körde olika varianter av flyes på gymmet i torsdags som jag fortfarande har sviter av, varenda muskel i ryggen/axlarna är ömma!

Dagens borde: Städa, definitivt städa.

Dagens outfit: Leggins och en supersöt stickad tröja med hjärtan på.

Dagens planer: Idag är det gameday vilket betyder ett glas vin med de andra "fruarna". Innan det så handlar det mest om att se till att min vimsiga pojkvän får med sig allt till ishallen.

Dagens fundering: Mina bankkort... Hur kan man förlora 2 bankkort på 1 vecka???

Dagens beroende: Kaffe!

Dagens längtan: Helt klart vinst i kvällens match (som hockeyfru blir man helt hjärntvättad)

Dagens lektyr: Aftonbladet.se

Ok att kopiera!


Min mysiga tröja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0