Det där med hosta...

Jag tror att jag hostar söder mig. Har varit vaken hela natten med hosta och idag har jag mått skit. Gick till sjukhuset tidigare men där skulle jag få vänta i ca 6 timmar. Blev rekomenderad att åka till ett annat ställe där det skulle gå fortare men systern jag pratade med visste inte hur man kom dit, hon sa att jag skulle fråga en busschaufför...

Ringde till en utav våra flatmates som var snäll och körde oss. Efter kort väntan fick jag komma intill och blev avsnäst av en syster som sa att jag minsann bara hade något förkylningsvirus som alla andra engelsmän vid den här tiden. Jag fick inget mot min hemska hosta utan hennes råd var att gå till Boots och köpa något med paracetamol. Tack för hjälpen...

Så nu sitter jag i alla fall nedbäddad i min säng och får inte i mig något annat än soppa. Tur att min supersöta pojkvänn passar upp och tar hand om mig i alla fall:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0