Girls night out!

Hemma efter hockeyn, säsongens skönaste seger!!! Jag var helt yr och skakig efter!!!

Efter matchen gick vi sedvanligt upp till ishallens bar. Väl där var jag tvungen att rusa in på toan för att pudra (efter mycket hockey-angagemang) superröda fejja. Dessutom var jag tvungen att göra det där vi tjejer helst talar tyst om... Jag väntade tills det var tomt på damernas och sen vinklade jag upp handtorken i armhålehöjd. Jag menar, killar tror att vi tjejer inte svettas... Meeen de skulle bara veta hur vi går och lufttorkar i smyg! Sen kunde jag glatt ta av mig jackan i baren med torra armhålor :)

Nu är jag som sagt hemma en kort sväng för att svida om innan min vän Hayley kommer och plockar upp mig.
Girls night out!!! :)


Har på mig en ursnygg bodey från HM samt svart pennkloj.


Mitt finger pryds av en häftig ring från River Island.


Kommentarer
Timkajsa

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-07-13 @ 13:31:13
URL: http://timkajsa.blogpaint.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0