Jobba i Chelsea...?

Jag sökte ett jobb i en tjusig sportbutik i Chelsea och blev dagen efter uppringd för en kort telefonintervju. Självklart blev jag glad för det betyder ju att det fanns något i mitt cv som de fann intressant och de skulle dessutom höra av sig i veckan om när jag ska komma dit för en större intervju.

Men nu vet jag inte längre om jag vill ha det. Jag bor liksom nästan på andra sidan London och det kommer ta mig mellan 1,5-2h att ta mig dit (enkel resa). Detta betyder att jag 5 dagar i veckan (+ minst en helgdag) kommer att åka hemifrån kl 8 på morgonen och komma hem mella kl 8-9 på kvällen. Det blir sjuuukt långa dagar.

Så nu vet jag inte om jag vill jobba i en fancy butik i Chelsea längre. Inte för att jag fått jobbet än, men man tänker ju ändå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0