Mardröm

Igår var en superkul kväll! Jag och min vänn Hayley satt och drack rosé på en bar innan vi gick till en klubb som heter Liquid och dansade. Sen när det började dra sig åt läggdags kom våra pojkvänner och mötte upp och här börjar den perfekta kvällen förvandlas till en mardröm.

Min pojkvänn hälsar mig med ett "dra åt helvete", vad jag inte visste var att han just insåg att han tappat sin mobil på den klubben de var på och därav denna svordom. Jag, dessutom med ett gäng drinkar i kroppen, flippar ur och börjar "vad f*n säger du??" osv, ja ni vet hur det brukar låta...

Sedan stormar jag därifrån utan att han hinner berätta om mobilen. Jag går iväg och pratar med min väninna och ställer vid ett ögonblick ned min väska och går sedan vidare (smart tjej). Kommer på detta typ 5 min senare och går tillbaka, då är väskan borta.

Detta gör ju mig så himla förbannad på mig själv vilket inte direkt mildrar min och killens hätska diskussion. Tillslut kommer vi hem iaf och somnar lite så där halvt ovänner för att ingen orkar reda ut något klockan 6 på morgonen.

När vi vaknar pratar vi och blir sams. Efter en stund upptäcker killen att han tappat även sitt bankkort på klubben igår.

Med andra ord så blev vi igår av med:
1 mobiltelefon (endast en månad gammal)
2 bankkort (mitt låg ju såklart i den bestulna väskan)
1 handväska (ny som jag fick i julklapp)
+ allt i väskan: en del smink, sminkväska, en supersöt spegel jag fick av killen i julklapp, min plånbok m.m.

Kan man ha mer otur eller???????!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0