Söndag

God morgon var det här!

Idag är det gameday och det bär av mot Swindon. Jag är inte speciellt exalterad över att åka ända dit men det ska bli roligt att se på när min darling spelar lite hockey.

Senare idag kommer Dag 3 i 30-dagarslistan, Mina föräldrar. Man blir riktigt rörd emellan varven när man sitter och skriver om sådant. Lika mycket som ni lär känna mig friskas också mitt eget minne upp, vilket är härligt. Särkilt när nära och kära bor så långt bort, då är det extra roligt att komma ihåg gamla minnen!

Nu ska vi inta en stadig frukost, här bjuder jag på en bild av en söt sak jag hittade imårse.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0