Shopping på Boots

Hej på er!

Har varit på stan idag och sedan blev det gymmet direkt. På grund av att min Blackberrys nät inte funkat har jag inte kunnat blogga.

Det blev lite välbehövlig shopping på Boots iaf, har haft slut på såå många grejor samtidigt nu.



Shine Stopper, ett superbra transparent puder.
Hydra Quench Cream, en skön ansiktskräm som går att använda dag som natt.



Vid köpet av de två produkterna på första bilden så fick man denna gåva!
Renew-Plus Body Serum, har aldrig testat denna innan så det ska bli spännande.
Hand and Nail Treatment Cream, helt underbar handkräm som luktar supergott!


Lite annat smått och gott hamnade också i korgen bl.a:
Blusher nyans Spring Flower från Rimmel
Två kajalpennor från Rimmel, Pure White och Jet Black
Niveas härliga Pearly Shine

Har egentligen en favoritblusher hos Make Up store men min gamla låg i min handväska som blev stulen. Hade inte riktigt tid och ork att leta ut något bra så jag köpte en tillfällig från Rimmel för en billig peng. Har inte testat Rimmel så mycket tidigare så det ska bli spännande att se om det är prisvärt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0