Hoppsan

Igår hade jag första tvättiden i vårt nya hus.

Det finns 2 olika torkrum varav det ena var fullt av tvätt.

Jaha, tänkte jag. Det är likadant överallt, allt folk aldrig kan hålla tiderna!! Här ska minsan jag hänga min tvätt!

Arg som ett bi börjar jag slita ned den kvarhängda tvätten. Och mycke tvätt var det!

Av en händelse, mitt i operation "ned-tagning av idiotisk grannes tvätt", får jag för mig att gå ut och kika på tvättreglerna.

Oj då... Man har visst bara tillgång till ett torkrum, de som tvättat innan får låta sin tvätt hänga kvar.

Fort som attan försöker jag hänga tillbaka grannanens tvätt. Så om någons tvätt i Lidköping hängde lite annorlunda, förlåt!!

Vad tar vi med oss från detta? Jo, läs först och gör sedan!


Ooooops...



Kommentarer
ELIN

Hahaha du måste känt dig dum..

2011-06-08 @ 18:47:13
URL: http://esks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0