Dag 20 - Mina förebilder

Jag har ett gäng förebilder. Vilka jag inspireras av går lite i perioder beroende på situation, humör och andra faktorer.


Inom bloggvärden finns några utav mina förebilder:

Blondinbella
Säga vad man vill om den tjejen men vilket driv hon har!
När jag behöver inspiration och motivation så hittar jag det alltid på hennes blogg. Sedan finns det mycket som jag inte håller med henne om också. Men om det finns en tjej som har tagit Sverige med storm så är det hon!

Spiderchick
Hur kan man inte älska denna tjejs sätt att se på vardagen?
Hon får verkligen mig att tänka till och uppskatta det lilla. Dessutom skriver hon om de där sakerna vi tjejer inte alltid pratar om (svett, hår, putmagar osv) på ett så naturligt och superskönt sätt. Att hon sedan är gränslöst rolig gör ju inte saken sämre!

Andra personer jag tycker är übercoola är:

Kronprinsessan Victoria
Vår Kronprinsessa är verkligens Sveriges stolthet och framtid.
Som hon axlar tronen men Prins Daniel vid sin sida. Jag anser att Sverige inte blivit så bra representerat på väldigt länge.

Carolina Gynning
Gick utan smink på Stockholms modevecka, behöver man säga något mer?

Det var några starka kvinnor som inspererar mig olika dagar på olika sätt. Det finn många fler värda att nämna men jag nöjer mig så här!


Kommentarer
sara

instämmer faktiskt i allt du skrev ovan! Så bra tjejer allihopa

2011-03-31 @ 23:52:23
URL: http://shansson.blogg.se/
Hemmafrun i USA

Gud vilket bra inlagg - jag haller verkligen med alla punkter!! :) Tack for besoket! ♥

2011-04-01 @ 02:40:42
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0