Osmart!

Ibland tänker man (det vill säga jag och min kille) inte!

Vi går på ett gym som ligger en bit bort från där vi bor vilket betyder ca 20 min med buss. Vi åker dit bara för att vi tränar gratis där genom min killes hockey-klubb.

Trots gratis träning har det känts som vi ändå har utgift varje månad som är lika med gymkort.

Dessutom så hinner jag inte alltid åka till gymmet sedan jag fick mitt nya jobb (det tar ju en 3-4h med promenad till bussen, vänta på bussen, åka bussen, träna, duscha, vänta på bussen, ja ni fattar!!)


Idag satt jag och räknade lite på vad vi lägger på busskortet varenda månad, förutom mitt jobb så är gymmet enda gången vi använder det.

Och vet ni vad!!!

450 spänn i månaden per person kostar bussj****n.


Alltså kan vi lika gärna köpa gymkort med promenadavstånd från vårt hus så hinner jag träna också!!!

Ibland blir man förbannad på sig själv för att man är så korkad!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0