Burkar av glas

Mon Amie burk - blå-vit - Rörstrand           Kulinara burk med lock - vit - Rörstrand             Keep rund förvaringsburk - liten - Sagaform
 
Bild - designonline.se
 

Jag är en riktig burkomaniac om ni förstår vad jag menar. Jag gillar burkar och askar, ja egentligen all form av förvaring! Varför ha sina saker i tråkiga plast- eller pappersförpackningar när man kan lägga det i en urmysig burk istället? Inne på designonline.se hittade jag dessa fina glasburkar.
 
Burken till vänster är från Rörstrands underbara serie Mon Amie, den i mitten ur söta serien Kulinara som också den är från Rörstrand och burken längst till höger är från Sagaforms fräscha serie Keep.
 


Kommentarer
Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

älskar oxå burkar :D ahha så fina

2012-08-15 @ 08:49:24
URL: http://jennifers.nu/
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag håller med dig, det blir så mycket mysigare med burkar:)

2012-08-15 @ 08:50:34
URL: http://patriciac.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0