O to the S!

Bild - svenskafans.com

Att följa OS har ju blivit det stora nöjet den senaste tiden. Vilket fantastiskt arrangemang det hela är! Jag bodde under förra året i London och redan då arbetade man febrilt för att arrangera det perfekta Olympiska Spelet. Tänk vad många människor som är/har varit engagerade i detta, hundratusentals!

 

Något som också fascinerar mig är atleternas enorma målinriktning. De tränar otaliga timmar varje dag, varje vecka och varje år! För vad? Jo för att springa x antal meter 2 gånger var fjärde år. Många av dem är väl medvetna om att just deras chans att vinna, eller komma på prispallen, är ganska obefintlig. Detta gör det hela än mer fantasktiskt att de lägger all sin tid på sin idrott.

 

Å andra sidan, skulle jag kunna livnära mig mer än väl på mitt största intresse så skulle jag vara nöjd!!



Kommentarer
Josh Hutcherson fansite

tittar också så mycket jag kan :D

2012-08-06 @ 11:53:44
URL: http://thejoshhutcherson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0