En söndag

Här sitte jag sedan 30 min tillbaka med blött hår och kallt kaffe. Orkar inte föna vilket kommer att resultera i att jag ser ut som skatbo i huvudet på hockeymatchen ikväll, orkar inte heller hämta kaffet som står 2 meter bort. Lat, ja! Vissa dagar är man så seg att det är ett under att man överlever. Saken är den att det inte finns någon egentlig anledning till segheten heller, den bara kom idag.

Hur som helst var det en supertrevlig kväll igår med julmiddag, secret santa och singstar. Det var spännande att fira jul lite på engelskt sätt vilket vi inte gjort förut. Vi smällde crackers som innehöll en leksak, en gåta och papperskronor, dem fick hundarna ha på sig. Vi fortsatte sedan hela kvällen med singstar vilket var jättekul för jag har faktiskt aldrig gjort det förut. Kvällen avrundades ganska tidigt, kl 00:30, för vår del eftersom sambon har match idag som jag nu ska släpa mig iväg på snart.

/S 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0