Ny dag, ny match

Det blev en lång dag/kväll i Bristol igår, jag hade faktiskt ingen aning om att det var en så stor stad. Hörde att det var Englands femte största stad, fast jag är ej helt säker på att den informationen är korrekt. Själv bor jag i nordöstra London, i en förort vid namn Romford. Det är en underbar liten del av Greater London som har lite småstadskänsla men bara ligger 15 min med tåg från centrala London. Som den hockeyfru jag är (dock ogift då) ska jag kika på nästa match i eftermiddag. Idag är det spel hemma, skönt att slippa åka någonstans. Sambon spelade en bra match och gjorde 4 assist igår, hoppas på lika bra idag!

Promenad i det vackra vädret nästa!

/S 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0