Utslängd

Jag har precis blivit utsläng ur köket!

Min kära pojkvänn står nu, klockan halv elva på fredagkväll, i vårt kök och gör cheescake. För att vara precis så är det den andra i ordningen. Jag erbjöd mig att hjälpa till med den första och han svarade att han var en stor pojke och klarar sig själv. Skönt tänkte jag och satte mig framför tv:n med en kopp kaffe. Efter en stund kommer han ut med hundögon och berättar att det inte gick så bra. Stackare, tänker jag och hjälper honom med disken och att förbereda för en ny sats. Jag ska precis börja vispa äggen när han fäller kommentaren:

"Du står i vägen i mitt kök"

Eeeh vad? Fine! Jag ut i tv-soffan igen, han kan ju glömma någon mer hjälp i alla fall!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0