Vem är jag?

Jag har ju faktiskt inte presenterat mig speciellt väl här på bloggen. Sofia heter jag och bor tillsammans med min sambo och ytterligare flatmates i nordöstra London. Jag startade den här bloggen ganska nyss för att få dela tankar. Jag är en oerhört pratsam person som tänker väldigt mycket. Därför tänkte jag att en blogg kunde vara kul, dessutom blir sambon glad för att han slipper lyssna på mig hela tiden. Är jag hemma bloggar jag från min laptop och annars från min Blackberry. Nu ska jag bara försöka förstå mig på det här med att designa sidan, jag är verkligen Miss Oteknisk! /Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0