Ännu en feberdag

Klockan är 2:15pm och jag sitter i sängen i pyjamasbyxor, med smutsigt hår och ekande tom mage, vilken lördag! Bakgrunden till detta är att sambon legat vaken hela natten i feberångor och rethosta, vilket betyder att jag får försöka att underlätta för honom så gott det går. Detta har hållit i sedan i torsdags och jag hoppas verkligen att vi är inne på sista dagen nu. Tillslut lyckades vi i alla fall somna några timmar på förmiddagen, behövligt!

Sambon hade egentligen hockeymatch idag som han skulle missat pga febern, tur i oturen så har matchen blivit inställd eftersom det råder snökaos här. Jag hoppas bara att det ordnar upp sig tills på måndag då vi flyger hem till sverige för att fira jul:)

Nu ska jag se till att det kommer ner lite mat i våra tomma magar!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0