Fredag!

Innan shoppingturen blev det gårdagens rester av kycklingcurryn och en fredags öl. Jag drack faktiskt inte öl innan jag flyttade hit men här är det svårt att undvika. Budweiser är min favorit, lätt och god smak.

Sedan blev det en riktigt härlig eftermiddag på stan! Så mycket julklappar blev det inte men däremot så köpte jag mig en svart stickad mössa på HM för £5, tyvärr var vantarna som hörde till inget bra. Vantar hittade jag istället inne på Bh´s, £10 fick jag ge för dem men det var riktigt varma och mysiga. Behövligt inköp, att gått runt med tinna fingervantar i kylan som råder är ingen höjdare.

På vägen hem blev det en sväng på Sainsburys, måste handla ofta för jag har så himla litet kylskåp. Lax och risotto står på menyn ikväll, så gott! Ska laga det nu innan det blir för sent. See u!

/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0