Att vara eller icke vara

Anledningen till att jag och min kille är i Stlm är ju att han provspelar för ett ishockeylag här. Förhoppningsvis går det bra men det kan också gå dåligt och att de inte vill ha honom.

Det jobbiga är att inte veta om vi ska flytta från Lidköping till Stockholm eller inte. Om vi behöver leta jobb och boende här eller inte. Om jag kommer att hitta några nya kompisar här eller inte.

Det är otroligt påfrestande att inte veta vad som kommer hända med ens liv.

Just nu: fingers crossed!!


Kommentarer
Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Jag håller tummarna!!! :) Livet är allt bra spännande ;) Hihi.



Kram

2011-08-23 @ 12:20:59
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0