Ångra sig

Jag var ju ute och sökte jobb igår. På ett ställe bestämdes det att jag skulle provjobba till helgen.



Men jag tänker inte gå dit.



Så här var det:
Jag gick in på ett fik som ligger i ett vitt trähus med rosa knutar, klockrent tänkte jag! Mannen som tog emot mig sa att de inte behövde någon.

Sen tog han sig en sliskig, topp-till-tå-titt på mig och sa att de kanske kunde behöva någon på helgerna. Eehee jaha, stammade jag och gick motvilligt med på att komma dit på lördag (dumt av mig, jag vet!).

Han tog varken mitt namn eller nummer vilket betyder att han inte kan nå mig/vet vem jag är. Jag kommer inte gå dit!

Dessutom var det bara helg-jobb (om han nu skulle kunna "rota fram" något att göra åt mig) vilket jag helst inte vill eftersom darling spelar hockey då.

Tönt! tänker ni antagligen nu, men han var en potentiell äckel-gubbe!


Kommentarer
Marielle's frisörblogg

Hej! Vad vill du läsa om i min blogg? Tipsa om allt som har med frisör att göra, så gör jag inläggen allt eftersom! Välkommen:)

2011-02-16 @ 12:58:06
URL: http://mariellesfrisor.blogg.se/
Anonym

sv: tack! det är det verkligen:)



bra av dig! man ska stå på sig! fan heller att man ska behöva jobba åt nån snuskgubbe! du hittar säkert något annat:)

2011-02-16 @ 15:16:12
REBECCA

sv: tack! det är det verkligen:)



bra av dig! man ska stå på sig! fan heller att man ska behöva jobba åt nån snuskgubbe! du hittar säkert något annat:)

2011-02-16 @ 15:16:46
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0