Dag 11 - Mina syskon

Då var det syskonens dag och jag ska berätta lite om min bror!

Min brorsa är 4 år yngre än mig vilket betyder en lagom åldersskillnad för bråk och retsamhet. När vi var yngre gick det nog inte en dag utan att vi var som katt och hund. Det har givetvis blivit bättre med åren men jag kan säga att han fortfarande går in för att få en fight titt som tätt!

Min brorsa är:

- Väldigt omtänksam, han tänker på alla andra i första hand.

- Sportnörd, en perfekt dag är det fotboll, hockey, handboll, innebandy m.m på tv.

- Fotbollsspelare, spelar för skojs skull.

- Handikappad i köket, stekt korv och makaroner på sin höjd (han bor hemma med mams & paps).

- Kung av onödigt vetande, han vet vem som vann fotbolls vm 1964 men han kommer inte ihåg vad han gjorde igår.

- En retsticka, vilket jag redan berättat.

- Hemmakär, han och pappa trivs bäst i soffan framför fotbollskväll.

- Världens bästa bror!



Kommentarer
cammie

=)

2011-02-08 @ 22:52:27
URL: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0