Dag 16 - Min första kyss



Jag hittade den här bilden och blev då inspirerad att istället berätta om min första Puss.

När jag var liten, i 4 års åldern, så var jag bästis med ett par tvillingbröder som bodde på min gata. Vi lekte alltid och ringde på varandras dörrar stup i kvarten. Jag var speciellt förstjust i den ena brodern, han var min allra, allra mesta bästis. Dessutom var jag ju kär i honom!

En varm sommardag så lekte vi i min trädgård. Vi lekte kung och drottning, vi regerade över hela trädgården och alla som gick där var tvugna att lyda oss. Så skulle vi ju gifta oss för det gör ju kungar och drottningar. Då passade jag på att säga Jag vill ju gifta mig med dig på riktigt!

Men det vill inte jag
, svarade han då. Trots detta bakslag kände jag ändå att jag hade läget så jag kastade mig på honom och pussade honom rakt på munnen. Blää, skrek han och sprang hem och sa till sin mamma.

Kanske inte mitt bästa kärleksmove men dock det första :)


Bilden är från AllPosters.se och länken hittar ni här.



Kommentarer
Mia

sv: Ja visst är det :) Satsa på en beige kajal :)!

2011-02-23 @ 19:54:24
URL: http://moili.blogg.se/
Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Fråga gärna något på min frågestund och få en länk! :) Kram

2011-02-23 @ 20:05:02
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0