Dålig idé

Idag när vi gick för att storhandla, OBS storhandla, så tog jag mina högklackade stövlar.



Hur tänkte jag???



Bil har vi ju ingen, vem sjutton kan köra på fel sida vägen liksom?
Ska vi ta bussen så blir det en omväg och vi tjänar inte så himla mycket på det eftersom vi bara bor 15 minuters promenad från Sainsburys.

Att jag dessutom har en 95 kilos hockeyspelare i hushållet gör ju inte matkassarna lättare precis, han äter som en häst! Visst bär han de flesta av kassarna hem, men ändå!

Nästa gång blir det gympapjux!! Btw så blev det lite annan shopping som jag visar imorgon:)


Jag kanske kan ta med hundarna och packa på dom??

Bildkälla


Kommentarer
ELIN

sv; haha jag har inte en enda tatuerng! har dock en piercing i naveln med!



Se.. klackskor är bara till besvär ..

2011-02-24 @ 00:03:29
URL: http://esks.blogg.se/
anna

det lät lite besvärligt där, haha!

2011-02-24 @ 08:01:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0