De där kläderna...

Ett problem som alltid finns vid min sida är de där kläderna

Ni vet de man använt men som inte är smutsiga/ofräscha utan man kan tänka sig att använda dem igen.

Jag tycker personligen att det kan vara ofräscht att hänga in dem i garderoben igen bland de nytvättade kläderna, men jag vill heller inte slänga dem i tvätten för de går ju att använda igen. Ofta har lösningen för mig varit att ha en stol där de får hänga vilket aldrig har funkat speciellt bra. Det blir ett berg och man ser aldrig stolen igen.

Idag fick jag dock den briljanta idéen att rensa ur en hylla i garderoben och ha "använda-igen" kläderna där. Får se hur det känns.

Hur gör ni med detta enorma i-landsproblem?


Här är min "använda-igen-kläder-hylla"
(nej det är inget nätlinne från 90-talet som ligger där utan en tvättpåse)



Kommentarer
EMILIA

en sådan låda/ hylla borde jag skaffa mig! bra tips!

2011-02-01 @ 18:41:27
URL: http://espot.blogg.se/
Keyyo

Smart OOOOOOOOH. BTW:Vad tycker du om Rihannas nya låt? Wööö :D

2011-02-01 @ 20:21:26
URL: http://keyyo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0