Jobbig Dag Del 1

Jag har precis skrivit sveriges längsta inlägg om min långa gårdag som bara gick upp i rök, jag hatar när det blir så!!! Så här kommer en kort variant: 12:00 Jag åker till gymmet, tar ca 30 minuter. 13:45 In i duschen för att hinna i tid till min frisör. Tar bussen från gymmet. Inser att jag glömt mackorna jag gjorde iordning på morgonen, attans!! 14:45 Hinner precis i tid till min duktiga frisör Nicola. Dessvärre hann jag inte köpa något att äta, ekande tom mage. 17:45 Hoppar på en buss. Hamnade i värsta rusningstrafiken. 18:30 Möts på stationen av mina 3 favoritkillar (en på 2 ben och två på 4 ben). Vilken dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0