Jobbig Dag Del 2

Ja, det slutade ju inte där. Här kommer fortsättningen på föregående inlägg: 18:35 Springer in på vår dry cleaner och hämtar upp lite kläder vi lämnat in. Promenerar sedan hem. 19:00 Äntligen hemma och får äta!! Darling har lagat lax och potatis, så himla gott! Jag sjönk ner i soffan och såg fram emot att spendera resten av kvällen där. 20:00 Min kille ska iväg till hockeyträningen. Precis innan han går så säger han att han köpt ingredienser till en cheesecake och att JAG kan göra det menas han tränar. 20:01 What!? Jag har ju haft en slitsam dag hos frissan ju! 20:02 Det låter ju ganska gott med cheesecake så jag gör väl det. 22:00 VET NI HUR LÅNG TID DET TAR ATT VISPA GRÄDDE OCH ÄGG UTAN ELVISP??? 22:30 Cheesecaken står i frysen och det är diskat och undanplockat. Observera cheesecake 20:00 - 22:30!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0