Ljuvligt

God morgon!

Sitter här på förmiddagskvisten och underhåller mitt nya craving, havregrynsgröt!!

När jag jobbat eller gått i skolan har jag alltid ätit havregrynsgröt, varenda arbetsdag. Men sedan jag flyttade till england har det blivit mycket rostat bröd, flingor, bönor m.m, ja ni vet sånt som är vanligt här. Så för ett par dagar sedan så köpte vi  havregryn med kanelsmak och oj säger jag bara!!

Igår eftermiddag, med andra ord nästan fredagkväll, så tog vi oss var sin tallrik havregrynsgröt!

Pucko tänker ni, smarrigt tänker jag!

Later!

(Men typiskt, jag skrev och sedan glömde jag publicera.... Well en timme senare...)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0