Många utropstecken!

Hej alla glada!

Det blev verkligen en heldag på stan idag, så himla härligt väder!

Och jag har inte shoppat en enda sak!

Jag vet!

Vi tar ett utropstecken till på det!

!

Så här såg jag ut när jag hängde på stan idag:






Vi åt panini och drack juice på Starbucks, de ska för övrigt byta logga har jag hört. Nja, säger jag. Gillar den faktiskt precis som den är. Jag handade också ut ett gäng CV:n varav 3 företag verkade intresserade, nice!

Nu ska jag laga mata, min mage kurrar så att grannarna bankar i väggen (typ...)



Kommentarer
Sara

Snygg jacka!: )

2011-02-03 @ 22:25:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter som en toppendag och håller tummarna för att du snart får komma på arbetsintervju till företagen och att du får det jobb du vill ha!



Och strongt gjort av dig att inte shoppa något på hela dagen! =) Jättefin på bilderna är du också.

2011-02-04 @ 16:31:29
URL: http://eimk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0