Misunderstanding

Jag har gått och varit lite småirriterad på en utav våra flatmates i några dagar nu.

På morgonen när jag kommit upp har jag hittat små lappar i köket om ditten och datten. Rörande diskning och undanplockning osv. När hon sedan kommit hem från jobbet har hon inte sagt något om det hela.

Saken är den att hennes kille är värst, han är kass på att plocka bort och göra iordning efter sig. Och så är det vi som får lappar. Lappar liksom!

Idag frågade jag henne vad problemet var och då visade det sig att det inte var något direkt problem överhuvudtaget, hon hade bara passat på att skriva upp sakerna på morgonen medan hon kom ihåg dem.

Så mycket utav min irritation som hade sparats om hon bara hade talat om för oss vad hon ville. Istället för att skriva 10 lappar.

Lärdom av detta: Missförstånd skapas så lätt!!



Kommentarer
ELIN

Jag borde skriva lappar till pojkvännen ..

2011-02-19 @ 17:58:45
URL: http://esks.blogg.se/
angelica; photo&FASHION ♥

visst :D vad händer idag då?:D

2011-02-20 @ 12:53:35
URL: http://improvme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0