TotalTorka

Jag har sån himla torka just nu:

- Bloggtorka

- Idétorka

- Armtorka (alltså torreksem på armen om det var oklart...)

- Vad-ska-vi-laga-för-mattorka

- Vätsketorka

Det är som om min kreativitet flugit ut genom fönstret.

Aja... Nu ska jag i alla fall ta och fixa till mig lite. Senare bär det av till Streatham för att titta på när min kille spelar hockey. Min vän Dawn berättade för igår för mig att sist hon var där blev någon skjuten precis utanför hockeyrinken. Jag hoppas att det är lungt och stilla idag...!!!


Kommentarer
emma

du hittar nog bort från torkan ska du se! :)

2011-02-20 @ 21:00:06
URL: http://timglas.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0