Tristess

God morgon!

Sitter här vid datorn med min gröt medan darling kollar på hockey på tv, en ganska vanlig morgon här.

Igår vann min killes lag hockeymatchen med så stora siffror att det nästan var löjligt. Så där som man kunde vinna fotbollsmatcher när man var 10 år med enorma siffror. Det blev otroligt tråkigt att titta på iaf, inget spännande alls.

Efter så blev det ett glas vin i baren med tjejerna och sedan gick vi ut för en bit mat tillsammans med min vän Kelly och hennes kille. Mycket trevligt!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan lite med min hockeypojk innan han ska iväg på match senare.



Innan-hockey-pose!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0