Vatten

Jag måste bli duktigare på att dricka vatten.

Under en dag kan jag dricka ett glas mjölk till frukost och sedan något mer glas vatten under dagen. Plus ca 2 koppar kaffe. Thats it!

Tro dock inte att det på något vis är vad jag äter, jag älskar mat och äter massor varje dag. Det är liksom bara att få in vätska jag är kass på. Jag måste komma ihåg att dricka för jag blir sällan törstig.

Är jag liksom 'inne i det' så är det inga problem att dricka, men just nu är jag inte det. Igår fick jag kramp flera gånger bland annat i underarmarna samt att mina leder knäcker ovanligt mycket (typ varenda gång jag rör mig). Tyvärr så tror jag att jag kan vara lite uttorkad.

Men nu vänder vi på steken!


Nu ska jag dricks massor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0