Fotboll på tv.

Jag har inget imot en bra fotbollsmatch på tv, helt ok att kolla på. Särskilt om man är ett par stycken, då blir det ju ändå roligare!

MEN nu är det så att snittet på antal fotbollsmatcher i veckan ligger på ca 3. Och då är det bara fotboll som ni vet är pojken min hockeyspelare, så om det är 3 fotbollsmatcher i veckan kan ni ju tänka er hur många hockeymatcher som går här!!!

Det börjar redan på morgonen, till frukost kollar vi på "NHL on the fly". Ett sammandrag av nattens matcher, jag menar det finns ju INGET jag hellre hade sett på morgonen!  Dagen fortsätter sedan i samma anda.

Under hockey VM var killen i extas: två matcher samtidigt, en på tv och en på datorn. Fyra matcher om dagen. Så här i efterhand undrade jag hur många dagar som gick utan att vi pratade med varandra, han hade ju liksom inte tid med en sån som mig!

Men så gillar han faktiskt att shoppa så jag får nog känna mig nöjd med mitt kap ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0