Tokigt kan det bli

Igår i Swindon så skulle min väninna Dawn filma hockeymatchen. Hon höll på hela tiden och det är ju så svårt att se ordentligt vad som händer när man filmar. När matchen var över så vet jag inte hur många svordomar hon hade förbrukat men var ändå nöjd med sin filmning. Trodde hon...

När vi skulle kika efter hur det blev så visade det sig att hon hade tryckt på fel knapp och inte filmat en enda sekund! Stackars Dawn! (Fast lite komiskt tyckte jag att det var men det vågade jag inte säga till henne just då)

Nedan bild är förövrigt vad jag kikar på hela matcherna.



My hockeypro boyfriend



Kommentarer
ELIN

svar; hahaha!! så.jävla.bra du är!

2011-01-31 @ 22:03:03
URL: http://esks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0