Fattade jag fel...?

Igår på gymmet hamnade jag i någon sorts ickeexisterande (?) tävling.

Jag stod framför en spegel och gjorde knäböj med skivstång då det kommer en annan tjej och ställer sig bredvid mig. Hon börjar också göra benövningar fast på ett annat sätt.

Oj, hon ser rätt stark ut, tänker jag och ser till att göra ett gäng benböj extra. Hon tänkte nog precis samma sak för jädrar vad vi körde på där ett tag.

Sen är det dags för mage och jag går och hämtar en pilatesboll. När jag kommer tillbaka så sitter hon också där med en pilatesboll. Well well well, nu får vi se vem som håller längst, tänker jag och kör på utav bara sjutton. Nu avancerar hon med att byta övning och jag som bara skulle köra med bollen idag. Jag får helt enkelt köra dubbelt så många!!

Helt utpumpad med krampkänningar i magen tar jag sedan fram en matta för att avsluta med stretching, jo men visst tror ni inte att hon ska stretcha med!

Hon öppnar starkt och visar på långa fina muskler. Som den gamla dansare jag är ger jag inte upp. Efter mina vanliga stretchövningar övslutar jag med att sitta och tänja i en triuomferande split! Rå på den du, tänker jag stolt.

Mohahahahaha jag vann!!!!! För det var väl en tävling? Eller?
Jag tyckte minsann hon såg bra segerlysten ut....


Kommentarer
Sandra

haha, jag lyckas alltid hamna i såna tävlingar helt omedvetet. är nog bara för att jag är en sån tävlingsmänniska i grund och botten. :)



sv; tack så mycket, gillar den verkligen.

2011-02-17 @ 14:10:53
URL: http://kandii.blogg.se/
Sara

Haha vad kul!! :D

2011-02-17 @ 15:17:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/
ELIN

Hon kan ta sin pilatesboll och gå någon annanstans -,-

2011-02-17 @ 15:47:18
URL: http://esks.blogg.se/
Erlandamna

Hope you enjoyed your visit.

2011-11-03 @ 08:57:20
URL: http://erlandamna.blogpaint.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0