Total missuppfattning!

Imårse klickade jag upp aftonbladet som vanligt för att se vad som händer hemma i Sverige. Det var inga spektakulära nyheter som tog min uppmärksanhet utan jag skummade som vanligt.

Vid ungefär halva sidan sitter det en liten rubrik längst till höger som nästan får mig att sätta kaffet i halsen, detta är faktiskt en viktig nyhet för alla kvinnor i världen som borde ha en självklar plats som huvudnyhet!

Rubriken lyder:

"Därför bör du äta choklad - sju anledningar att ge efter"

Efter att ha läst artikeln så blir man lite smått orolig för att det ska bli svårt att få tag på choklad nu, kanske blir receptbelagt och får hämtas ut på apoteket. Kanske? Artikeln hittar du här.



Många kvinnors bästa vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0