Ett Gott Nytt Ar!

Nytt ar, nya tankar, nya utmaningar. Om jag brukar tanka mycket I vanliga fall sa ar tiden runt nyar extra full av tankar. Ett ar har gatt som man vill reflektera over samt ett nytt ar som komma skall. Tankar pa vad som hant och inte, vad jag har gjort och inte gjort. Nu sitter jag framfor tv:n tillsammans med min sambo och vara flatmates. Han har fortfarande lunginflammation och jag har dragit pa mig en ful hosta sa vi tyckte att det var klokast att stanna hemma. Lite trakigt men samtidigt jatteskont, sjuka som vi arm Hur som helst onskar jag alla, vare sig ni ar hemma och myser eller ute och firar, ett riktigt Gott Nytt Ar:) /Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hennes Värld

Vardagsbetraktelser - Inredning - Karriär

RSS 2.0